Soki NFC produkowane w kartonikach 250 ml prisma.

2014

Rozpoczęcie produkcji soków wyciskanych NFC, nie z koncentratu. Soki produkowane są w kartonikach 250 ml prisma.

Napój Grand 200ml na licencji Hasbro Toys Enterprises.

 

Produkcja napojów Grand 200ml na licencji Hasbro Toys Enterprises. Produkty dla dzieci zyskały piękną szatę graficzną przedstawiającą ulubione postacie z popularnych kreskówek dla dzieci.

Nowa linia Tetra Pak 250 ml prisma

2013

Kolejna, nowa linia do rozlewu aseptycznego Tetra Pak 250 ml prisma. W tej chwili Sokpol posiada 18 linii produkcyjnych do rozlewu soków, napojów i wody a także do produkcji syropów i koncentratów w różnych formatach opakowań. Pierwszy produkt, który zszedł z nowej linii produkcyjnej to napój jabłkowy pod brandową marką Grand.

Automatyczny Magazynu Wysokiego Składowania - otwarcie

 

W kwietniu 2013 roku nastąpiło otwarcie nowoczesnego Automatycznego Magazynu Wysokiego Sładowania. Całkowita powierzchnia magazynu wynosi około 10 000m2. Pojemność magazynu wynosi min. 28 000 miejsc paletowych. Dzięki zaproponowanym rozwiązaniom magazyn ten jest bardzo nowoczesny, funkcjonalny i spełniający wymagania rozwijającej się firmy.

Gazetka firmowa Sokowirówka

2011

W grudniu 2011 roku został przekazany w ręce pracowników firmy Sokpol pierwszy numer gazetki firmowej "Sokowirówka". Od tej pory raz w roku wydawany jest kolejny numer, w którym znajduje się mnóstwo informacji na temat firmy, ludzi którzy ją tworzą, ciekawych wydarzeń z życia firmy itp.

Wody mineralne w opakowaniach typu Pet

2010

Rozpoczęcie produkcji wody mineralnej gazowanej oraz niegazowanej w opakowaniach typu Pet o pojemności 1500ml.

Nowa technologia – Pet Aseptic

2009

Firma Sokpol jako jedyna w swojej branży zakupuje najnowocześniejszą linię do rozlewu aseptycznego – jedną z niewielu tego typu na świecie. Wprowadzenie nowej technologii łączy się z produkcją bez konieczności używania konserwantów oraz sztucznych barwników.

Nowy produkt – syropy 7niebo

 

Uruchomienie produkcji syropów w butelkach szklanych o pojemności 500ml – syrop owocowy o smaku malinowym oraz wiśniowym.

Nowa marka – Grande Pomodoro

 

Rozpoczęcie produkcji koncentratu pomidorowego w słoikach o pojemności 190g oraz przecieru pomidorowego w opakowaniach kartonowych o pojemności 500g.

Kampania reklamowa „Siódme niebo w nowej odsłonie”

2007

Przeprowadzenie kampanii reklamowej „Siódme niebo w nowej odsłonie”. Celem kampanii jest ukazanie nowej szaty graficznej oraz nowego formatu opakowania marki.

Nowy format – opakowanie szklane

2006

Asortyment firmy zostaje poszerzony o opakowanie szklane o pojemności 300ml.

Certyfikat IFS

2005

Uzyskanie certyfikatu IFS (International Food Standard) – Standard zapewnienia jakości i bezpieczeństwa żywności.

Sokpol-Koncentraty Sp. z o.o.

 

Powstanie nowego zakładu Sokpol - Koncentraty Sp. z o.o. z siedzibą w Zagłobie. Firma zajmuje się produkcją koncentratów, aromatów i przecierów owocowych oraz warzywnych.

Kampania reklamowa „Siódme niebo - Smak cudownych chwil”

 

W roku 2005 firma Sokpol przeprowadza kolejną dużą kampanię reklamową „Siódme niebo - Smak cudownych chwil” w telewizji (TVP, TVN, TVN7, kanały tematyczne), prasie kolorowej, przy jednoczesnych działaniach PR, BTL.

Certyfikat HACCP

2004

Uzyskanie certyfikatu HACCP, potwierdzającego wysoką jakość produkcji.

Kampania reklamowa „Siódme niebo – nie tylko dla świętych”

 

Przeprowadzenie pierwszej ogólnopolskiej kampanii reklamowej, pod hasłem „Siódme niebo – nie tylko dla świętych”. Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, POLSAT), radio (RMF, ZET), prasę kolorową, liczne działania BTL.

Nowa hala produkcyjna z liniami aseptycznymi

2003

Oddanie do użytku trzeciej hali produkcyjnej z nowoczesnymi liniami aseptycznymi. Powierzchnia hali wynosi 2710 metrów kwadratowych.

Nowa hala produkcyjna

2000

Uruchomienie nowej, zautomatyzowanej hali produkcyjnej o powierzchni 1341 metrów kwadratowych.

Premiera marki „Siódme niebo”

1999

Po raz pierwszy na rynku ukazuje się sztandarowa marka – „Siódme niebo”. Planowane jest rozwinięcie linii na kolejne smaki oraz pojemności.

Zmiana „Logo-Sokpol” na „Sokpol”

1996

Decyzja o zmianie logo produktu oraz odświeżenie grafiki - na rynku w tym momencie znajduje się 16 produktów firmy.

Pierwsza marka brandowa „Logo-Sokpol”

1995

Firma podejmuje decyzję o wprowadzeniu na rynek własnej marki „Logo-Sokpol”, przy jednoczesnej produkcji usługowej.

Podpisanie pierwszej umowy

1994

W połowie 1994r. podpisano pierwszą umowę na usługowe rozlewanie soków pod marką Donald Duck.

Zarejestrowanie firmy Sokpol

1992

Rejestrując firmę Sokpol Sp. z o.o. w 1992 roku, jej założyciele zamierzają stworzyć prężny podmiot gospodarczy w branży soków, nektarów i napojów. Firma rozwijając się zgodnie z oczekiwaniami rynku krajowego i wymaganiami Unii Europejskiej,  pragnie ugruntować swoją pozycję wśród konkurencji i wykreować silną markę.