Staramy się aby proces rekrutacji w firmie SOKPOL SP. Z O.O. był rzetelny i przyjazny dla kandydata. Rozmowy rekrutacyjne, które organizujemy mają za zadanie zweryfikować umiejętności, doświadczenie i wiedzę merytoryczną kandydata oraz kompetencje miękkie. Jest to także moment kiedy sami prezentujemy naszą firmę i przybliżamy oferowane przez nas stanowisko pracy. Bardzo istotna jest dla nas atmosfera przeprowadzanej rozmowy i komfort samego kandydata dlatego na każdym etapie staramy się służyć wsparciem i informacją.
Proces rekrutacji w firmie Sokpol Sp. z o.o. składa się z kilku etapów. W zależności od stanowiska poszczególne etapy rekrutacji mogą się nieznacznie różnić.
Etapy rekrutacji:
1) opublikowanie informacji o rekrutacji wewnątrz firmy oraz zgłoszenie oferty do Biura Pracy, serwisów internetowych, prasy,
2) wewnętrzna analiza zebranych ofert i wybór kandydatów,
3) kontakt z wybranymi kandydatami celem umówienia rozmów kwalifikacyjnych,
4) przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,
5) wybór finalnego kandydata i przedstawienie szczegółów oferty,
6) po akceptacji warunków współpracy ustalenie terminu rozpoczęcia pracy,
7) złożenie wymaganych dokumentów w dziale kadr,
8) podpisanie umowy o pracę,
9) rozpoczęcie pracy (onboarding pracowniczy m. in. szkolenia BHP, szkolenia wewnętrzne).
Administratorem danych jest SOKPOL SP. Z O.O. z siedzibą w Myszkowie ul. Kościuszki 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody. Pełna klauzula informacyjna dla kandydatów dostępna tutaj